شناسهٔ خبر: 44919965 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده حشد شعبی:

مقاومت آماده گرفتن انتقام خون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» است

رامین حسین آبادیان

یکی از فرماندهان «حشد شعبی» عراق در سخنانی تأکید کرد که تمامی گروه های مقاومت در منطقه آماده گرفتن انتقام خون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «احمد المکصوصی» از فرماندهان حشد شعبی سخنانی را در خصوص شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: کاری که این دو شهید در نبرد با تروریسم انجام دادند، ستودنی و فراموش نشدنی است.

بر اساس این گزارش، این فرمانده حشد شعبی اظهار داشت: دشمن هرچقدر هم که تلاش کند در نهایت هم نخواهد توانست از ارزش شهیدان سلیمانی و المهندس بکاهد. ملت عراق همچنان از اقدام جنایتکارانه در ترور این دو شهید به شدت خشمگین است.

المکصوصی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر تمامی گروه‌های مقاومت در نقاط مختلف منطقه آماده گرفتن انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس هستند. ملت عراق و گروه‌های مقاومت عراق جملگی برای انتقام گیری آماده اند.

پیشتر «حسن الجنابی» نماینده ائتلاف عراقیون اعلام کرد که گرفتن انتقام خون شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باید از طریق اخراج نظامیان آمریکایی از عراق صورت بگیرد. دولت عراق باید یک موضع مشخص در خصوص اجرای مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی اتخاذ کند.

الجنابی بیان کرد: خون شهیدان سلیمانی و المهندس از همگان می‌خواهد که اقدامات سفارت شر در بغداد یعنی سفارت آمریکا را محکوم کنند و نسبت به آن آگاه باشند. برای آنکه وفاداری خود را به خون این شهیدان نشان دهیم باید مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را اجرا کنیم.

نظر شما