شناسهٔ خبر: 44495184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان قربانی می گیرد/ شمار جانباختگان به ۳۶۸ بیمار رسید

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 368 نفر خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته متاسفانه چهار هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش‌ایلنا از یاسوج،پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون 279 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد 117 بیمار کرونایی قطعی و 20 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در استان کهگیلویه و بویراحمد 19هزار و 134 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 عضو ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 85 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 23 درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و دنا هستند.

یزدان پناه افزود: علیرغم کاهش تعداد بیماران بستری، آمار مرگ و میرهای ناشی از بیماری به خصوص در سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای افزایش یافته که توجه بیشتر بر مراقبت‌های فردی و جمعی در خانواده‌ها بسیار مورد تاکید است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج گفت: کاهش آمار به معنای کنترل‌شدن بیماری نیست بنابراین مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم خروج از قرنطینه و پرهیز از حضور در تجمعات را بیش از پیش رعایت کنند.

نظر شما