شناسهٔ خبر: 44448829 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی؛

سازمان بسیج اساتید رحلت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفت

زهرا سیفی

سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشوربا صدور پیامی رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشوربا صدور پیامی رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی

رحلت عالم وارسته، مجاهد، پارسا، شجاع و انقلابی  "حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی" (رضوان الله تعالی علیه) را، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع و فضلای حوزه های علمیه، شاگردان و دوستداران و خاندان مکرم و معزز ایشان، تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

 آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمه الله علیه)، از پیشکسوتان و مبارزان دوران ستمشاهی بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، در مسئولیت های مهم و گوناگون در خدمت به اعتلای نظام اسلامی، مجاهدت و تلاش وافر کردند.

روحانی انقلابی و باصفایی که در بیش از چهل سال اخیر، در برهه های حساس و حیاتی ضمن داشتن مسئولیت های بزرگ، با بصیرت، شجاعت و عقلانیت انقلابی از آرمانها و ارزشهای بنیادین انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع کرده و اسیر محافظه کاری های بی مبنا نشد و در مقابل انحرافات و اعوجاجات روشنفکرنمایان غربزده تا روحانی نمایان مرتجع، در برابر منافقین مسلح دهه شصت تا جریان نفوذ و برانداز دهه هشتاد و تا آخرین روزهای حیاتش با تمام وجود ایستاد و به فرمان "این عمار" مولا و مقتدایش لبیک گفت و از طعنه و ملامت ملامتگران نهراسید و چونان "عمار" فریاد بلند و رسای انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون بود.

حضرت آیت الله یزدی، در کنار مسئولیت های اجتماعی و سیاسی، اهل پژوهش و آموزش بود که خدمات بزرگی به ذخایر عظیم علمی حوزه های علمیه کرده و شاگردان زیادی پرورش داد.

بی شک خدمات مخلصانه و اعتقاد پاک و محکم به مبانی انقلاب اسلامی، ذخیره و توشه بزرگی برایشان خواهد بود. از خدای متعال برای این یار عزیز امام و رهبری، غفران و رضوان الهی مسالت می نمائیم.          

نظر شما