شناسهٔ خبر: 44315207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

ادارات کردستان از شنبه با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند

سنندج- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با توجه به قرار گرفتن تمامی شهرهای استان در وضعیت هشدار نارنجی، از روز شنبه ادارات با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، خالد جعفری اظهار کرد: از اقشار مختلف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تغییر وضعیت استان از قرمز به نارنجی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن تمامی شهرهای استان در وضعیت نارنجی از روز شنبه فعالیت ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت نیروها صورت خواهد گرفت.

جعفری اظهار کرد: با استناد به بخشنامه شماره ۳۷۷۵۷۵ مورخ ۹۹/۹/۲ و بند ۴ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور، برای فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان، از روز شنبه ۱۵ آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اعلام کرد: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول در سطح استان یا ملی نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام و با حضور دو سوم کارکنان فعالیت کنند.

جعفری افزود: در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد، همه مأموریت‌های اداری غیر ضروری لغو می‌شوند و جلسات اجتناب ناپذیر و ضروری اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای مورد نیاز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها بر اساس بخشنامه شورای عالی هماهنگی بانک‌ها و دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیریت بانک متبوع ارائه خدمت می‌کنند.

جعفری تاکید کرد: مدیران و مسئولان ادارات موظفند نسبت به ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات ضروری و انجام مأموریت‌های اصلی و نوبت بندی کارکنان به صورت یک روز در میان به شکلی برنامه ریزی کنند که در ارائه خدمات به شهروندان و سایر ادارات خلل و وقفه‌ای ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار کرد: در صورت اعلام ستاد استانی بیماری کرونا و تغییر وضعیت هر کدام از شهرهای استان از وضعیت هشدار اعلام شده فعلی به وضعیت هشدار جدید، در این زمینه اطلاع رسانی شده و بر اساس وضعیت هشدار جدید اقدام خواهد شد.

نظر شما