شناسهٔ خبر: 44306443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت کرونایی شهرستان‌های قرمز کردستان به نارنجی تغییر کرد

گروه استان‌ها- با توجه به قرار گرفتن کلیه شهرهای کردستان در وضعیت هشدار نارنجی، تا اطلاع ثانوی ادارات استان با حضور ۵۰ درصد از کارکنان فعال خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار دستورالعمل جدید نحوه فعالیت ادارات را به کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

در این نامه ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان، کارکنان خدوم دولت و تلاشگران حوزه سلامت که موجب تغییر وضعیت استان از قرمز به نارنجی شدند، آمده که با استناد به بخشنامه شماره 377575 مورخ 99.02.02 و بند 4 بخشنامه شماره 374899 مورخ 99.08.27 سازمان اداری و استخدامی کشور، نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان، از روز شنبه مورخ 99.09.15 در کلیه شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل خواهد بود:

1- ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح استان یا ملی) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند. (فعالیت با حضور دو سوم کارکنان)

2- در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد.

3- بانک‌ها بر لساس بخشنامه شورای عالی هماهنگی بانک‌ها و دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیریت بانک متبوع ارائه خدمت می‌کنند.

4- کلیه مأموریت‌های اداری غیر ضرور لغو شده است.

5- جلسات اجتناب‌ناپذیر و ضروری اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای مورد نیاز برگزار شود.

6- مدیران و مسئولان ادارات موظف‌ند نسبت به ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات ضروری و انجام مأموریت‌های اصلی و نوبت‌بندی کارکنان (یک روز در میان) به شکلی برنامه‌ریزی کرده که در ارائه خدمات به شهروندان و سایر ادارات خلل و وقفه‌ای ایجاد نشود.

7- در صورت اعلام ستاد استانی بیماری کردنا و تغییر وضعیت هر کدام از شهرهای استان از وضعیت هشدار اعلام شده فعلی به وضعیت هشدار جدید، در این زمینه اطلاع‌رسانی شده و بر اساس وضعیت هشدار جدید اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/481/ ت

نظر شما