شناسهٔ خبر: 44278545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان به میزبانی نهاوند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان به میزبانی نهاوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان به میزبانی نهاوندامیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع نماز به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه نماز و در راستای وظایف و ماموریت‌های این اداره در حوزه تولید آثار فاخر دینی و معنوی با این محوریت جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده تولیدات هنری در جامعه و به ویژه نسل جوان به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: این جشنواره در دو بخش هنرهای تجسمی شامل نقاشی، تصویرسازی و پوستر و در بخش خوشنویسی در چهار بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث است که تمام علاقه‌مندان زیر ۴۵ سال می‌توانند در آن شرکت کنند .

وی خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

بحیرایی گفت: به حائز رتبه اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی ۲ میلیون تومانی اعطا می‌شود و برگزیدگان دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

وی افزود :علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره آثار نقاشی خود را به همراه تصویر شناسنامه، یک قطعه عکس و شماره تماس را به نشانی ershad.nahavand99@gmail.com و آثار خوشنویسی را در سایت khoshnevisavehamedan.ir بارگذاری کنند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز در ۱۲ بهمن به میزبانی شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما