شناسهٔ خبر: 44262516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از انتشار فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی نماز با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و بکارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود گفت: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

احسانی با تاکید بر اینکه گروه سنی شرکت کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: بر اساس فراخوان ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بوده و مراسم اختتامیه جشنواره ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

جشنواره امسال به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang  مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما