شناسهٔ خبر: 44256948 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رفتار و محاسبه غلط دشمن نباید بدون پاسخ بماند/ برنامه هسته‌ای کشور باید تقویت شود

ابوالفضل عمویی گفت: وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته‌ای ادامه دهد و ما تلاش می‌کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خانه ملت و در جریان بررسی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، اظهار داشت: امروز ما به عنوان نمایندگان انقلابی تلاش می‌کنیم تا مسیر حرکت شهدا را که برای پیشرفت کشورمان جان خود را فدا کردند احیا کنیم.

وی بیان کرد: برنامه هسته‌ای کشور باید طبق نیازهای کشور پیش برود و انتظار ما این است که تقویت شود و توسعه یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، مقابله با تحریم‌هایی است که از سَمت کشورهای غربی اعمال می‌شود و تحریم علیه ایران رفتار بی‌هزینه‌ای نخواهد بود.

عمویی اظهار داشت: باید به نحوی پیش برویم که تخریب امنیت مردم، شهادت دانشمندان کشورمان و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برای دشمنان بدون هزینه نباشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان فکر نکنند اگر دست به اقدام تروریستی بزنند بی پاسخ می‌ماند و وظیفه مجلس این است که راه شهدا را برای احیای برنامه هسته‌ای و توسعه و پیشرفت کشور ادامه دهد و ما تلاش می‌کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمن بدون پاسخ نماند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما