شناسهٔ خبر: 44247588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برتری قاطعانه پرسپولیس مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی/ تیم رحمتی گلباران شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (3+90 - احسان حسینی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن (87 - محمدمهدی مهدی‌خانی)، سیامک نعمتی (88 - مهدی عبدی)، امید عالیشاه (67 - وحید امیری) و آرمان رمضانی (67 - احسان پهلوان).

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری (77 - رحمان جعفری)، ابوذر صفرزاده (77 - محمد محمدزاده)، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی، صادق صادقی (76 - معراج پورتقی)، روح‌الله سیف‌اللهی (56 - حسین مهربان) و امیرحسین کریمی (56 - عرفان معصومی).

نیمه اول

دقیقه 9: شوت آرام آرمان رمضانی را دروازه‌بان شهرخودرو در اختیار گرفت.

دقیقه 18: توپ پشت محوطه جریمه پرسپولیس مقابل پای صفرزاده افتاد و این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه محکم او را حامد لک مهار کرد.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای پرسپولیس را عالیشاه زد اما توپ از بالای دروازه شهرخودرو راهی اوت شد.

دقیقه 27: عالیشاه ارسال خوبی با پای چپ برای سیامک نعمتی انجام داد ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه فراهانی راهی اوت شد.

دقیقه 29: شوت سیامک نعمتی با فاصله کمی از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه 34: خروج اشتباه فراهانی موقعیت خوبی را برای گلزنی آرمان رمضانی فراهم کرد اما این بازیکن با اشتباهی عجیب ضربه خود را به بیرون زد.

دقیقه 42(گل): سعید آقایی توپ را از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه شهرخودرو ارسال کرد و سیدجلال حسینی با زیرکی از میان مدافعان شهرخودرو موفق شد با ضربه سر دروازه تیم رحمتی را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه 50: آرمان رمضانی با دروازه‌بان شهرخودرو تک به تک شد اما ضربه خود را به بیرون زد.

دقیقه 74: احمد نوراللهی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد و چرخش خوبی هم به سمت دروازه این تیم داشت اما ضربه وی راهی اوت شد.

دقیقه 80: شوت سنگین سیامک نعمتی با اختلاف کمی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه 84(گل): احمد نوراللهی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد و بدون معطلی و با ضربه‌ای محکم دروازه تیم رحمتی را برای دومین بار در این مسابقه باز کرد.

دقیقه 89(گل): میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه شهرخودرو شوتی فنی و زیبا را به سمت دروازه این تیم زد و توپ به گل تبدیل شد.

به گزارش میزان، با ثبت این نتیجه پرسپولیس هشت امتیازی شد و شهرخودرو هم چهار امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/

نظر شما