شناسهٔ خبر: 44231837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

قرص دابل بول چیست و چه کاربردی دارد/ عوارض قرص دابل بول

قرص دابل بول برای افزایش قدرت ایمنی بدن و افزایش میل جنسی تجویز می شود.

صاحب‌خبر -

قرص دابل بول مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

مهم ترین ماده ای که در قرص دابل بول وجود جینسنگ و گوارانا است.

از گوارانا نیز به عنوان انرژی زا استفاده می کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

قرص دابل بول برای رفع خستگی و استرس مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی، بیماری های مزمن و خستگی های روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند.

قرص دابل بول چه مزایایی دارد؟

قرص دابل بول از مجموع قرص هایی است که بیشتر آقایان برای موضوع ناباروری و افزایش تمایل جنسی استفاده می کنند.

دیگر مزایای قرص دابل بول را در زیر می خوانید:

سبب تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون

افزایش باروری در آقایان، افزایش و مقابله با برخی علائم یائسگی و سلامت جنسی در زنان

حاوی ویتامین های گروه B تائورین، جینسینگ و گوارانا

مکملی انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن

دارای اثرات بالقوه بر روی آگاهی و قدرت درک

تقویت تولید هورمون کورتیزون

قرص دابل بول

قرص دابل بول از چه موادی تشکیل شده است؟

مالتودکسترین، میکروکریستالین سلولز، نشاسته، کلوئیدال آنهیدروس سیلیکا، منیزیم استئارت، کراس پوویدون، هایپروملوز، تری استین، اتیل سلولز، تالک، تیتانیوم دی اکساید، اکسید آهن قرمز، اکسید آهن سیاه، تائورین، گوارانا، جینسینگ

موارد مصرف قرص دابل بول

دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

مهم ترین ماده ای که این مکمل را از مکمل های دیگر مستثنا می کند وجود جینسنگ و گوارانا است.

از گوارانا نیز به عنوان انرژی زا استفاده می کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

قرص دابل بول برای رفع خستگی و استرس مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی، بیماری های مزمن و خستگی های روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند.

موارد مصرف قرص و مکمل دابل بول

روش مصرف قرص دابل بول

روزی یک تا دو قرص ترجیحا بعد از صبحانه مصرف شود .

ترجیحاً توصیه می شود مکمل دابل بول صبح ها استفاده شود؛ زیرا هرقدر به سمت شب برود، باعث می شود بیمار دچار مشکل بیخوابی شود.

مزایای ویتامین های بکار رفته در ترکیب قرص دابل بول

ویتامین B۶ : ویتامین ب ۶ یک کوفاکتور است که برای سنتز نوروترانس میترها مانند دوپامین که خلق و خو، انرژی، توانایی، تمرکز، افزایش سلامتی و قدرت سیستم ایمنی را تنظیم می کند لازم است .ویتامین ب ۶ نقش مهمی در متابولیسم آمینواسیدها، چربی ها و کربوهیدراتها داراست .

ویتامین B12 : ویتامین B۱۲ یک ویتامین محلول در آب مورد نیاز در ساخت DNA است . همچنین در متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها به کار می رود . این ویتامین برای فعال سازی اسید فولیک، حفظ عملکرد صحیح بافت های عصبی و تشکیل گلبول قرمز ضروری است .

تائورین : تائورین نقش های متعدد و مهم بیولوژیکی مانند ترکیب اسید های صفراوی، خاصیت آنتی اکسیدانی، تنظیم اسمولاریته، تثبیت غشا و تنظیم سیگنال کلسیم دارد . تائورین برای عملکرد سیستم قلبی - عروقی، اسکلتی-ماهیچه ای، شبکیه و دستگاه عصبی مرکزی مورد نیاز است.

عوارض مصرف قرص دابل بول

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف دابل بول با پزشک خود مشورت کنند.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف دابل بول با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده دابل بول را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

مصرف این محصول برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

نظر شما