شناسهٔ خبر: 44225498 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سید عباس صالحی درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

سید عباس صالحی، وزیر ارشاد در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی را تسلیت گفت. در پیام صالحی آمده است:

«خبر درگذشت روحانی وارسته، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تحمل دوره بیماری موجب تألم و تأثر شد.

آن مرحوم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سمت‌های مختلف ایفای وظیفه نمود و در سال‌های اخیر در جایگاه معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان انقلاب خالصانه خدمت کرد که بی تردید برکات معنوی و اجر اخروی برایشان به همراه داشت.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم اخلاق مدار را به رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم آن مرحوم و خاندان وابسته تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم‌.»

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید محمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز، یکشنبه 9 آذرماه، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

نظر شما