شناسهٔ خبر: 44223360 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با صدور پیامی؛

سردار «بهمن کارگر» درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

با احترام، خبر درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث تاثر و تالم خاطر گردید.

آن فقید و عالم وارسته خدمات ارزشمندی در گسترش معارف اسلامی و انقلابی و ترویج فرهنگ ارزشمند حماسه، جهاد، ایثار و شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران داشت و سال‌ها در سنگر نمایندگی ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و ... اقدامات شایسته و ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

یقینا ایثار، تعهد، خلوص و تلاش آن مرحوم در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده و بستگان محترم آن مرحوم، از خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدای عزیز و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»

انتهای پیام/ 112

نظر شما