شناسهٔ خبر: 44220147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کسب رتبه دوم مدیریت آموزش و پرورش آبادان در پروژه مهر استان خوزستان

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: مدیریت آموزش و پرورش آبادان رتبه دوم پروژه مهر سال تحصیلی ۴۰۰- ۱۳۹۹ استان خوزستان را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حبیب اله رمضانی امروز با اشاره کسب این موفقیت و اهمیت پروژه مهر اظهار کرد: تابستان هر سال ستاد پروژه مهر بر اساس دستورالعمل وزارتی با پنج کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی برای اجرایی شدن اهداف پروژه مهر فعالیت خود را آغاز می کرد.

او گفت: پیامدهای شیوع همه گیری بیماری کووید ۱۹ بر آموزش کشور سبب شد تا ستاد پروژه مهر کشور دو کارگروه جدید تولید محتوای آموزشی و  سلامت و بهداشت  را در کنار پنج کارگروه قبلی تشکیل دهد تا سال تحصیلی بی دغدغه ای را آغاز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با تاکید بر حفظ سلامتی معلمان و دانش آموزان در مقابل شیوع کرونا ویروس به عنوان اولویت اساسی، افزود: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شد و کارگروه سلامت و بهداشت با مسوولیت کارشناسی سلامت و تندرستی با همیاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز بهداشت شهرستان و دیگر دستگاه های مرتبط آغاز به کار کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تولید محتوای آموزشی در شرایط فعلی کشور برای دانش آموزان  بسیار ضروری است، اضافه کرد: این کارگروه نیز با هدف تهیه و تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای معلمان و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان فعال شد.

رمضانی بیان کرد: در پایان پس از ارزیابی های اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیریت آموزش و پرورش آبادان با اختلاف یک صدم درصد به کسب رتبه دوم پروژه مهر استان خوزستان در سال تحصیلی  ۴۰۰- ۱۳۹۹ دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان تاکید کرد: این نتیجه ارزشمند با برنامه ریزی های دقیق انجام شده کارگروه های هفت گانه، اجرایی شدن دستورالعمل ها توسط مدیران مدارس، معلمان تلاشگر، خیرین آموزشی و مسوولین حوزه ستادی محقق شد که از تلاش های بی شائبه این بزرگواران قدردانی بعمل می آید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما