شناسهٔ خبر: 44207745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موفقیت آموزش و پرورش آبادان در کسب رتبه دوم پروژه مهر

مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه دوم پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ استان خوزستان توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اهمیت پروژه مهر گفت: تابستان هر سال ستاد پروژه مهر بر اساس دستورالعمل وزارتی با پنج کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی برای اجرایی شدن اهداف پروژه مهر فعالیت خود را آغاز می‌کرد.

او ادامه داد: پیامد‌های شیوع همه گیری بیماری کووید ۱۹ بر آموزش کشور سبب شد تا ستاد پروژه مهر کشور دو کارگروه جدید تولید محتوای آموزشی و سلامت و بهداشت را در کنار پنج کارگروه قبلی تشکیل دهد تا سال تحصیلی بی دغدغه‌ای را شروع کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با تاکید بر حفظ سلامتی معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز در مقابل شیوع کرونا ویروس به عنوان اولویت اساسی، افزود: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شد و کارگروه سلامت و بهداشت با مسئولیت کارشناسی سلامت و تندرستی با همیاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز بهداشت شهرستان و دیگر دستگاه‌های مرتبط آغاز به کار کرد.

رمضانی با بیان اینکه تولید محتوای آموزشی در شرایط فعلی کشور برای دانش آموزان بسیار ضروری است یادآور شد: این کارگروه نیز با هدف تهیه و تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای معلمان و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان فعال شد.

رمضانی در پایان گفت: در نهایت پس از ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیریت آموزش و پرورش آبادان با اختلاف یک صدم درصد به کسب رتبه دوم پروژه مهر استان خوزستان در سال تحصیلی ۴۰۰- ۱۳۹۹ دست یافت.

انتهای پیام/ د

نظر شما