شناسهٔ خبر: 44212594 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

قیمت سکه ۹ آذر ۹۹؛

قیمت ربع سکه امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹

قیمت ربع سکه امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ را در جدول زیر بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت ربع سکه بر اساس قیمت طلا اندازه گیری و محاسبه می گردد. قیمت ربع سکه در بازار طلا 4 میلیون  تومان داد و ستد می شود. برای اطلاع از قیمت طلای 18 عیار در بازر و طلا و همچنین قیمت سکه بهار آزادی ، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه ردر بازار طلا با ما همراه باشید. قیمت ربع سکه با توجه به قیمت طلا در بازار مشخص شد. قیمت ربع سکه بهار آزادی در پی کاهش مجدد قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با کاهش نسبی قیمت طلا نسبت به روز گذشته داد و ستد شد. قیمت ربع سکه امروز یکشنبه ۹ آذر 99 را در ادامه خبر زیر بخوانید. امروز یکشنبه ۹ آذر ربع سکه بهار آزادی به قیمت 4 میلیون تومان داد و ستد شد. 

 

قیمت طلا,سکه,دلار و ارز آزاد در بازار امروز یکشنبه 9 / 9/ 99,نرخ های اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافی ملی را از سایت راهبرد معاصر مشاهده کنید.

 

 امروز  (یکشنبه ۹ آذر ۹۹) هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 57 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 900 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 500 هزار تومان است.  

 

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 650 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات ۲۰۰ هزار تومان کاهش  یافت.

 

قیمت سکه در آخرین معاملات دیروز 10 میلیون و 850  هزار تومان بوده است

 

قیمت ربع سکه امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹

 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 10 میلیون و 850 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 650 هزارتومان، ربع سکه 3  میلیون و 930 هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و 340 هزار تومان است. 

 

قیمت طلا سکه طلا امروز یکشنبه ۹ آذر 99

 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰۷,۵۱۰,۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم 

۱۰,۵۵۰,۰۰۰

نیم سکه بهار آزادی
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳۹,۳۰۰,۰۰۰
سکه گرمی 
۲۳,۴۰۰,۰۰۰
اونس جهانی 
۱,۷۸۷.۶۶
طلای ۱۸ عیار  ۱۰,۳۴۵,۰۰۰

 

 

نظر شما