شناسهٔ خبر: 44192312 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار در روز شنبه ۸ آذر

سکه امامی عصر امروز با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۳ هزار تومان رسید.

صاحب‌خبر -

فرارو- نرخ فروش سکه طرح جدید (امامی) صبح امروز در حالی به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید که در آخرین معاملات هفته قبل به کانال ۱۰ میلیون تومان عقب نشینی کرده بود. سکه بهار آزادی هم صبح امروز در بازار ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۶ هزار تومان رسید.

ظهر امروز سکه طرح جدید با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد. نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب ۵۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان نسبت به صبح امروز ارزان‌تر شدند، اما هر گرم طلای ۱۸ عیار، رشد هفت هزار تومانی داشت و یک میلیون و ۵۶ هزار تومان ارزش گذاری شد.

عصر امروز نرخ فروش سکه طرح جدید ۱۷۰ هزار تومان نسبت به معاملات ظهر شنبه ارزان‌تر و به ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. نرخ فروش نیم‌سکه و ربع‌سکه هم به‌ترتیب ۲۵ هزار تومان و ۴۱ هزار تومان کاهش یافت و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ریزش ۲۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۳۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.  

قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۷ (به‌روزرسانی می‌شود)

انواع سکه و طلا

نرخ خرید

نرخ فروش

سکه طرح قدیم

۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان

سکه طرح جدید

۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان

نیم سکه

پنج میلیون و ۴۲۱ هزار تومان

پنج میلیون و ۷۲۵ هزار تومان

ربع سکه

سه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

سه میلیون و ۸۲۹ هزار تومان

سکه گرمی

یک میلیون و ۹۲۰ هزارتومان

دو میلیون و ۱۱۹ هزار تومان

مثقال طلا ۱۸ عیار

-

چهار میلیون و ۴۷۶ هزارتومان

گرم طلا ۱۸ عیار

-

یک میلیون و ۳۳ هزارتومان

نظر شما