شناسهٔ خبر: 44205538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یزدی‌ها برخورد با عاملان ترور شهید فخری‌زاده را خواستار شدند

یزد- ایرنا- جمعی از شهروندان یزد در اعتراض به ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده از دانشمندان برجسته هسته‌ای کشورمان توسط عوامل اسراییل غاصب، روز در شنبه در مقابل نمایندگی دفتر وزارت امورخارجه در این استان تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این افراد از مسوولان، پیگیری این جنایت و برخورد با مسببان و عاملان آن را خواستار شدند.

تجمع کنندگان در حالی که  عکس شهید فخری‌زاده را در دست داشتند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، انزجار شدید خود را از دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام و بصیرت همگان را خواستار شدند.  

موضع‌گیری قاطع، مناسب و به موقع توسط مسوولان وزارت امورخارجه در برابر مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی و عکس‌العمل جدی در برابر به شهادت رساندن دانشمندان  هسته‌ای از دیگر مطالبات تجمع‌کنندگان بود.   

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.


 

نظر شما