شناسهٔ خبر: 44201593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزم ملت سرافراز ایران اسلامی در تداوم خط شهادت مصمم‌تر شد

تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم‌تر می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی کشورمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان پیام تسلیتی منتشر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
یستبشرون بنعمه من الله و  فضل و ان الله لا یضییع احر المومنین( آل عمران ۱۷۱)

بار دیگر دست ایادی استکبار منفور و در راس آن صهیونیست جنایتکار به خون دانشمندان و برگزیدگان ایران اسلامی آلوده شد.

ترور بزدلانه و مذبوحانه شهید محسن فخری‌زاده دانشمند وارسته و نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم کودک کش و حقیر تا چه حد در برابر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است و با ترور برگزیدگان علمی کشور قصد دارند حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران عزیز را گرفته و مسیر پیشرفت و تعالی این ملت سرافراز را مسدود و صعب نمایند که حاشا و کلا، چنین نخواهد شد و روند تحقیقات و فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانش هسته‌ای کشور با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

ملتی که شهادت برای جوانان آن یک ارزش و آرزوست از چنین اقدامات پلیدی هراس ندارد، همگان دیدند بعد از ترور سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت مصمم‌تر از قبل در برابر ایادی استکبار و مرتجعین منطقه ایستاد و صهیونیسم جنایتکار و عاملان ترور مذبوحانه شهید محسن فخری‌زاده بدانند نیروهای مسلح و جان برکف ایران اسلامی انتقام سختی از آنان خواهد گرفت و خون به ناحق ریخته شده این شهید بر زمین نخواهد ماند.
این تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم‌تر می‌سازد.

اینجانبان از طرف مردم پایتخت شور و شعور حسینی، دهمین سالروز شهادت فرزند این دیار شهید دکتر مجید شهریار و همچنین شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
راهشان و نامشان پر رهرو  و گرامی باد.

آیت الله خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح الله حقیقی
استاندار زنجان

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما