شناسهٔ خبر: 44253746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترور دانشمندان عزم ایرانیان را در ادامه راه شهدا مصمم‌تر می‌سازد

نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به ترور دانشمند صنعت دفاعی کشور گفت: تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم‌تر می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به مناسبت دهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید دکتر مجید شهریاری جمعی از مسؤولان استان با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله خاتمی در این دیدار دهمین سالروز شهادت فرزند زنجان شهید دکتر مجید شهریاری و همچنین شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مادر شهید شهریاری تبریک و تسلیت گفت.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ترور دانشمند صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم‌تر می‌سازد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری تصریح کرد: شهدا چراغ راه جامعه هستند و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است و ملت ایران همواره در راه ایثار و شهادت مستحکم خواهند بود.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما