شناسهٔ خبر: 44195752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: ملت ایران هیچگاه تسلیم دشمن نشده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ملت ایران هیچگاه در برابر ارعاب و تهدید دشمن تسلیم نشده و راه پرافتخار پیشرفت و توسعه را با شتاب و انگیزه بیشتری ادامه داده است.

صاحب‌خبر -

سید سعید شاهرخی روز شنبه با صدور پیامی اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده چهره برجسته علمی و هسته ای کشور را  توسط عناصر تروریستی دشمن محکوم کرد.

این پیام می افزاید: فرهنگ و روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتگی مردم ایران اسلامی از گذشته تا امروز، منجر به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند و سلطه‌جوی جهان و ایستادگی بر آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب و نظام شده است.

استاندار همدان شهادت این دانشمند هسته ای را به رهبر معظم انقلاب ،ملت ایران به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما