شناسهٔ خبر: 44194428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه‌ در سیستان‌ و بلوچستان ترور شهیدفخری زاده را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد و گفت:این اقدامات پست نه تنها دشمنان صهیونیست را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.
ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است. 
البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد. 
این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

 

نظر شما