شناسهٔ خبر: 44184845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخی جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده برف و باران در برخی جاده‌های اصلی و مناطق کوهستانی استان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم نصری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش باران علاوه بر حوزه راه‌های شهرستان قوچان در مسیرهای شریانی آزاد راه مشهد - باغچه و بزرگراه باغچه - تربت حیدریه نیز گزارش شده است و سطح جاده‌های یاد شده لغزنده است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش پراکنده برف در جاده درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان نیز گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از عصر امروز تاکنون تردد خودروها در مسیر چناران - مشهد در محدوده سه راه فردوسی نیمه سنگین گزارش شده است البته تا ساعاتی قبل این ترافیک سنگین بود که اکنون به شکل نیمه سنگین درآمده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای پراکنده باران و کاهش دما از عصر امروز در نواحی شمالی و غرب استان آغاز شده است و این روند با افزایش ابرناکی و بارش برف و باران در نواحی شمالی و غرب استان تداوم خواهد یافت.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

نظر شما