شناسهٔ خبر: 44183621 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج اعلام کرد؛

بخشنامه نحوه حضور کارکنان شهرداری کرج در هفته دوم آذرماه

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج بخشنامه نحوه حضور کارکنان شهرداری کرج در هفته دوم آذرماه با توجه به محدودیت‌های کرونا را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

احمد ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های جدید در مقابله با کرونا، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و اعمال محدودیت های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با اوج‌گیری  شیوع ویروس کووید - ۱۹ (اعلامی از سوی رسانه ملی به تاریخ ششم آذر ۹۹) رعایت نکات ذیل الزامی است.

وی در ادامه افزود: کارکنان واحدهای شهرسازی، درآمد و ماده صد مناطق به صورت کشیک و نوبت بندی موظف به حضور بوده و سایر کارکنان صرفا به انجام خدمات از راه دور مجاز هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج گفت: مدیران ارشد، مدیران کل ستادی، مدیران مناطق تابعه و روسای سازمان ها از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۴:۳۰ دقیقه موظف به حضور هستند. 

ناصربخت گفت: کارکنان عملیاتی و خدماتی سازمان های آتش نشانی، آرامستان ها، حمل و نقل بار و مسافر، مدیریت پسماند، عمران و نوسازی (سازمان و معاونت های عمرانی مناطق)، سیما و منظر(سازمان و فضای سبز مناطق) و معاونت خدمات شهری (ستاد و مناطق) و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی موظف به حضور هستند. 

وی همچنین تاکید کرد: تخطی از رعایت این بخشنامه، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج افزود: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی است.

نظر شما