شناسهٔ خبر: 44149536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تونی فریکسا:

نیمار را بر نمی‌گردانم، هرگز راموس را جذب نمی کنم

تونی فریکسا نه نیمار را برمی گرداند و نه سرخیو راموس را برای بارسا جذب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا دو ماه دیگر برگزار خواهد شد و تونی فریکسا یکی از نامزدهاست. او زمانی سخنگوی باشگاه بارسلونا بود و به خوبی با فضای باشگاه آشناست. فریکسا نیز مثل هر کاندیدای دیگری برای خود برنامه ها و اهداف خاصی دارد. او معتقد است می تواند بارسا را به ساحل امن برساند.

 

 

 

 

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نیمار با برخی نامزدهای ریاست بارسا تماس گرفته و آنها قصد دارند از بازگرداندن ستاره برزیلی به عنوان یکی از برنامه های اصلی کمپین شان استفاده کنند.

فریکسا در این رابطه گفت:« نیمار از نظر من بین 30 بازیکن برتر دنیا هم قرار ندارد. او زمانی که برای بارسا بازی می کرد، پس از مسی شماره دو دنیا بود و شیوه ای که او بارسا را ترک کرد،  باعث می شود تا بازگشتش غیرممکن شود. من برنامه ای برای برگرداندن نیمار ندارم.»

 

اهداف نقل و انتقالاتی:« در حال حاضر بازیکنی نداریم که به تنهایی بتواند نتیجه یک بازی را تعیین کند. ارلینگ هالند البته مرا به وجد آورده است و امباپه هم کیفیت بالایی دارد.»

 

 

 

 

یکی از نامزدهای ریاست بارسا وعده داده بود که سرخیو راموس را جذب خواهد کرد. فریکسا در مورد جذب بازیکن از رئال گفت:« پیشتر شاهد حضور لوئیس انریکه در بارسا بودیم که با جدایی از رئال به تیم ما پیوست اما من هیچ بازیکنی از رئال را جذب نخواهم کرد و معتقدم هر کسی پیراهن رئال را بر تن کرده، نباید به بارسا بپیوندد. کسی در کیفیت راموس شک ندارد ولی هرگز او را برای بارسا جذب نمی کنم.»

 

تغییر سرمربی:« من طرفدار ثبات هستم. رونالد کومان مربی خیلی خوبی است و به خوبی توانسته در رختکن تیم خودش را اثبات کند. رئیس شوم، کومان به کارش ادامه خواهد داد. یوهان کرویف هم دو فصل بد را در بارسا داشت و سپس 4 سال متوالی تیم را قهرمان کرد.»

 

 

نظر شما