شناسهٔ خبر: 44172536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توصیه به یونایتد: فرصت شد راموس را حتماً بخرید

برباتوف ستاره سابق یونایتد در واکنش به بن‌بست در تمدید قرارداد رئال مادرید با راموس می‌گوید راموس در صورت پیوستن به شیاطین سرخ موفق خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف مهاجم سابق منچستریونایتد در واکنش به بن‌بست در مذاکرات رئال مادرید با سرخیو راموس برای تمدید قرارداد او می‌گوید انتقال راموس به اولدترافورد برای هر دو طرف بسیار سودمند خواهد بود. برباتوف به یونایتد توصیه کرد در صورت به نتیجه نرسیدن تلاشهای رئال هر چه سریعتر برای جذب کاپیتان اسپانیایی اقدام کند.

 

 

اگر اوضاع در برنابئو به همین منوال پیش برود سرخیو راموس در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد. رئال البته همچنان به تمدید قرارداد با کاپیتانش خوش بین است اما همین بن بست فعلی هم تیمهایی که به جذب راموس علاقه مند هستند را امیدوار کرده است.

 

برباتوف در این باره گفت: " این روزها شایعات زیادی درباره آینده سرخیو راموس مطرح بوده و بر اساس گزارشها راموس و رئال مادرید هنوز برای تمدید قرارداد او به توافق نرسیدهاند. با توجه به سن راموس که 34 سال است احتمالاً جنگ دو طرف به خاطر این است که قرارداد او یک ساله تمدید شود یا دو ساله".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " مورد تیاگو سلوا که حتی در سن بیشتر یعنی در 36سالگی به انگلیس آمد نشان داد که پیوستن به لیگ برتر هرگز دیر نیست، سیلوا که تا اینجا خیلی موفق بوده است. من شک ندارم که راموس می خواهد به تیمی مثل یونایتد ملحق شود و این به نفع او هم خواهد بود. راموس آمادگی بدنی بالایی دارد و همچنان مدافعی در کلاس جهانی است. به نظر من فوتبال او تمام نشده و هنوز خیلی باقی مانده تا به آن زمان برسیم".

 

 

نظر شما