شناسهٔ خبر: 44149348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰۰ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار استان کرمان عرضه می‌شود

گروه استان‌ها- در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان عرضه ۴۰۰ تن مرغ منجمد برای کنترل بازار و کمبود مرغ در سطح استان مصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان امروز ظهر با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان عضو ستاد در سان شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه سینا خسروی معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان عنوان کرد: 250 تن مرغ منجمد در شمال استان و 150 تن مرغ منجمد در جنوب استان از طریق سپاه توزیع می‌شود. 

وی قیمت هر کیلو مرغ منجمد را 15 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: در مجموع 400 تن مرغ منجمد برای کنترل بازار و کمبود مرغ در سطح استان و براساس سرانه جمعیتی شهرستان‌ها عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با ابیان اینکه با عرضه این سهمیه هیچ کمبود گوشت مرغ در سطح استان کرمان نداریم گفت: در آینده نزدیک شاهد روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در سطح استان خواهیم بود و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

خسروی با اشاره به اینکه طی یک هفته آینده قیمت مرغ گرم در استان کرمان به 23 هزار تومان خواهد رسید تصریح کرد: از همشهریان درخواست داریم که اگر اضطراری در خرید مرغ ندارند، با مدیریت مصرف، خرید را به روزهای آینده موکول کنند که از قیمت بهتری برخوردار شود.

انتهای پیام/511/ی

نظر شما