شناسهٔ خبر: 44147773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با نخستین امتیاز آذرباتری

تهران- ایرنا- تیم والیبال آذرباتری ارومیه نهمین باخت این فصل را تجربه کرد ولی سرانجام به نخستین امتیاز خود رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران از صبح امروز با رویارویی تیم‌های نیمه پایین جدول آغاز شد. خاتم اردکان و هورسان رامسر برنده مسابقات صبح امروز بودند.

در خانه والیبال تهران، خاتم اردکان با نتیجه سه بر یک شهرداری قزوین را شکست داد. ست اول این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود شهرداری قزوین به پایان رسید اما خاتم در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست داد و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

در ست سوم این بازی، داور به ۲ بازیکن خاتم و یک بازیکن شهرداری کارت قرمز نشان داد.

با این نتیجه خاتم با ۳ برد و ۱۱ امتیاز یک پله در جدول صعود کرد و در رده نهم قرار گرفت. شهرداری قزوین با ۲ برد و ۶ امتیاز همچنان در رده یازدهم باقی ماند.

در سالن فدراسیون هم هورسان رامسر با نتیجه سه بر ۲ آذرباتری ارومیه را شکست داد. ست‌های اول، سوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ به سود هورسان رقم خورد. آذرباتری هم در ست‌های دوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافت.

آذرباتری تمام ۹ بازی این فصل خود را با شکست پشت سر گذاشته اما با ۲ ستی که امروز برنده شد، نخستین امتیاز فصل را دشت کرد. گرچه این تیم همچنان با این یک امتیاز و بدون برد، در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده است. هورسان هم با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

نتایج و برنامه ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

آذر باتری ارومیه ۲ – هورسان رامسر ۳

شهرداری قزوین یک - خاتم اردکان ۳

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون، هراز آمل - شهرداری ارومیه

ساعت ۱۴، خانه والیبال، پیکان تهران – سایپا تهران

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، فولاد سیرجان - سپاهان اصفهان

ساعت ۱۷:۳۰، خانه والیبال، شهرداری ورامین - راه‌یاب ملل کردستان

نظر شما