شناسهٔ خبر: 44137522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر والیبال؛

سپاهانی‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ دیدار حساس خودروسازان در خانه والیبال

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، امروز با ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز پنجم آذرماه، در دو سالن خانه و فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

هفته یازدهم، دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار این هفته ۲ تیم صدرنشین فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. در این دیدار، شاگردان محمدی راد برای تثبیت صدرنشینی خود در جدول مقابل تیم مدعی فولاد سیرجان قرار خواهند گرفت.

سپاهانی‌ها در آخرین بازی خود در هفته دهم، توانستند یک پیروزی شیرین و به موقع در برابر تیم والیبال پیکان به دست بیاورند و صدر جدول را تصاحب کنند. سپاهانی‌ها با انجام یک بازی بیشتر نسبت به فولاد سیرجان و کسب ۲۶ امتیاز، در صدر جدول حضور دارند.لازم به ذکر است که سپاهانی ها مجتبی میرزاجانپور، ملی پوش خود را به دلیل آسیب دیدگی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر تا پایان لیگ در اختیار نخواهند داشت. در آن سو هم، شاگردان محمدرضا تندروان در تیم والیبال فولاد سیرجان با ۸ بازی و کسب ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. تیم والیبال فولاد سیرجان برای بازگشت به صدر جدول باید در برابر سپاهان سرسخت پیروز شود.

سپاهانی‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ دیدار حساس خودروسازان در خانه والیبال

از دیگر دیدار‌های این هفته، شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال، مهمان شاگردان بهروز عطایی خواهد بود. شاگردان اکبری در هفته‌های نهم و دهم با پیروزی برابر خاتم اردکان و راه‌یاب ملل توانسته‌اند با ۲ برد شیرین به ۷ برد و ۲۰ امتیاز برسند و در جایگاه سوم قرار بگیرند. تیم والیبال هراز آمل هم که هفته دهم لیگ را با برد مقابل شهرداری گنبد پشت سرگذاشته، به فکر پیروزی در این بازی است تا بتواند شرایط خود را در جدول بهتر کنند.

تیم والیبال آذر باتری ارومیه، دیگر نماینده ارومیه هم وضعیت جالبی در جدول ندارد و محکوم به پیروزی در برابر هورسان رامسر است تا بتواند اولین پیروزی خود در لیگ برتر را تجربه کند. اگر آذر باتری هم در دیدار‌های باقی‌مانده، نتواند نتیجه خوبی بگیرد؛ باید منتظر تغییرات در کادر فنی تیم والیبال آذر باتری باشیم. شاگردان خداپرست با ۸ باخت و بدون امتیاز، قعرنشین جدول هستند.

یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته یازدهم، جدال خودروسازان است که به عنوان یک رقابت سنتی از آن یاد می‌شود. تغییرات در کادر فنی تیم والیبال پیکان یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که برای این تیم رخ‌داده است. بعد از کسب نتایج ضعیف توسط ترکاشوند، مدیران باشگاه او را کنار گذاشتند و علیرضا طلوع کیان را جایگزین وی کردند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم پیکان با طلوع کیان موفق خواهد شد یا خیر.تیم والیبال پیکان در حال حاضر با ۲ برد و ۵ امتیاز در رده دوازدهم ایستاده و جزء قعرنشینان لیگ محسوب می‌شود. در مقابل شاگردان مصطفی کارخانه هم با ۶ برد و ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و برای صعود به بالای جدول باید برابر پیکان طلوع کیان پیروز شوند.

لازم به ذکر است نمایندگان گنبد و یزد در هفته یازدهم لیگ برتر، استراحت خواهند کرد.

برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر مردان، به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ آذر

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون
آذر باتری ارومیه – هورسان رامسر

ساعت ۱۱، خانه والیبال
شهرداری قزوین – خاتم اردکان

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون
لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

ساعت ۱۴، خانه والیبال
پیکان تهران – سایپا تهران

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون
فولاد سیرجان – فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۷، خانه والیبال
شهرداری ورامین – راه‌یاب ملل کردستان

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما