شناسهٔ خبر: 44144610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسلامی: پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای هوایی ۱۰۰ درصد رعایت می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ۱۰۰ درصدی در پروازهای هوایی انجام می‌شود، گفت: یک صندلی خالی در تمام پروازها در کنار هر نفر است؛ ضمن اینکه کل سیستم حمل و نقل عمومی هوایی، ریلی و جاده‌ای به سامانه وزارت بهداشت متصل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در تردد در جاده‌های کشور 45 درصد کاهش داشتیم و امیدواریم با همکاری وسیع مردم، زنجیره انتقال بیماری شکسته شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به خط ریلی خواف-هرات گفت: کشورهای محصور در خشکی بویژه افغانستان به‌شدت دنبال این بوده و هستند که به آب‌های آزاد دسترسی داشته باشند که با توافق‌های چندجانبه گسترش فرصت‌های ترانزیتی را دنبال می‌کنیم. کار اجرایی راه آهن خواف - هرات به اتمام رسیده و تا پایان همین‌ماه با حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور این خط ریلی را افتتاح خواهیم کرد.

 وزیر راه و شهرسازی هم‌چنین با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت 100 درصدی در پروازهای هوایی انجام می‌شود، گفت: یک صندلی خالی در تمام پروازها در کنار هر نفر است، ضمن اینکه کل سیستم حمل و نقل عمومی هوایی، ریلی و جاده‌ای به سامانه وزارت بهداشت متصل شده و کسانی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت است، از پذیرش‌شان جلوگیری می‌شود و در همین چند روز گذشته نزدیک 700 نفر شناسایی شدند و از استفاده آن‌ها از وسایل حمل و نقل جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما