شناسهٔ خبر: 44106204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبر خوش برای قزوینی‌ها

مرحله اول طرح تعمیر و بهسازی کمربندی نسیم شمال قزوین چهار شنبه افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار گفت: بارگزاری ترافیکی روی هزار و ۷۰۰ متر از مسافت کمربندی نسیم شمال قزوین ازصبح روز چهارشنبه از سر گرفته می‌شود.

فرخزاد افزود: در حال حاضر فقط کشیدن خط وسط کمربندی نسیم شمال و نصب میخ‌های زرد چشم گربه‌ای آن باقی‌مانده است که ظرف امروز و فردا به پایان خواهد رسید.

او اضافه کرد: مرحله دوم کمربندی که تا تقاطع شهر اقبالیه (سلطان‌آباد) ادامه پیدا می‌کند، احتمالاً تا پایان آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: در حال حاضر بخش بتن‌ریزی این مرحله انجام شده، ولی با توجه به بارندگی‌های اخیر آسفالت آن هنوز انجام نشده است.

فرخزاد با اشاره به تخصیص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری قزوین و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اصلاح این مسیر راهبردی افزود: با توجه به ورود به‌موقع دستگاه قضائی برای احیای حقوق عامه، بهسازی و نوسازی این جاده کمربندی به در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۵ محور مواصلاتی شهر قزوین را به خاطر محدودیت‌های هوشمند کرونایی مسدود کرده‌ایم، افتتاح این کمربندی می‌تواند کمک زیادی به ما برای پخش بار ترافیکی در سطح شهر قزوین کند و استفاده از آن به عنوان مسیر جایگزین محور‌های انسداد یافته در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما