شناسهٔ خبر: 44074688 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به میزبانی انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیر؛

هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع برگزار می شود

هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع به میزبانی انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به صورت مجازی برگزار خواهد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش‌ در راستای توسعه دانش مهندسی صنایع، ارائه جدیدترین دستاوردهای این حوزه و همچنین ارتقای سطح علمی جهت ورود به بازار کار هرساله برگزار می‌شود و هدف از این کنفرانس ارائه مطالب روز دنیا و دستاوردهای حوزه مهندسی صنایع و ایجاد ارتباطات موثر علمی و پژوهشی و صنعتی در این حوزه است.

محورهای ارسال مقالات هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع، توسط دکتر رمضانیان، دبیر علمی این همایش بصورت زیر اعلام شد. "تصمیم گیری و بهینه سازی مهندسی حمل و نقل"، "لجستیک و زنجیره تامین سیستم های اطلاعاتی"، "مدیریت دانش و داده کاوی"، "مدیریت و مهندسی سیستم های سلامت"، "مدیریت و مهندسی سیستم های کیفیت"، "مدیریت سیستم های تولید و عملیات"، "مدیریت و کنترل پروژه"، "برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات"، "مهندسی مالی و سیستم های مالی" از جمله محورهای ارسال مقالات هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع است.

دانشجویان می‌توانند در محورهای تعیین شده مقاله ارسال کنند و همچنین در پنل ها و وبینارهای آموزشی این رویداد، شرکت و اخبار این رویداد را در کانال iensc@ دنبال کنند.

این همایش چهارم و پنجم دی ماه ۹۹ برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال مقالات تا پنجم آذر ٩٩ در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  به لینک  https://www.iensc.ir/  و آیدی iensc@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما