شناسهٔ خبر: 44010715 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

درد و دل پرستاران خط مقدم کرونا با مردم +فیلم

تسنیم

باشدت گرفتن دوباره شیوع کرونا، سختی کار در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان‌ها به شدت بالاست و سبب شده مدافعان فداکار سلامت بیش از پیش از مردم انتظار رعایت داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، این روزها با زمزمه مجدد وقوع تعطیلی‌ها و موج‌های سنگین کرونایی در کشور بار دیگر نقش پررنگ مدافعان سلامت مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

کرونا را شکست می‌دهیم اگر...

در این میان سختی کار در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان‌ها به شدت بالاست و سبب شده مدافعان فداکار سلامت بیش از پیش از مردم انتظار رعایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

حکایت طلبه‌هایی که به مصاف کرونا رفته‌اند +عکس

در استان خوزستان نیز در مقاطعی به دلیل عدم رعایت مردم و برخی بی تدبیری‌ها در مدیریت با رشد شدید و نگران کننده میزان ابتلا مواجه شدیم.

در حال حاضر به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت کرونا در استان خوزستان قرمز اما با ثبات است که این نشان دهنده آن است که می‌توان با رعایت بیشتر پروتکل‌ها و الزامات اعلام شده توسط ستاد کرونا کمی از بار سنگین بیمارستان‌ها و کادر درمان کاست.

خبرنگار به سراغ چند تن از پرستاران شجاع و مدافعان سلامت در بیمارستان سینا در شهرستان کارون رفته و در دل‌های آنان را در ویدئوی زیر به تصویر کشانده است.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

نظر شما