شناسهٔ خبر: 43720482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خودتان را به مدیر کل نچسبانید!

از روزی که پریچهره به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مشخص شده است تحرکاتی دیده می شود که بدون شک خود او در جریانش نیست!

صاحب‌خبر -

یکی از مهمترین جریاناتی که مربوط به اداره کل ورزش و جوانان می شود برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران است.انتخاباتی که بد گره ای خورده و اصلا مشخص نیست که چرا تاریخ مشخصی برای برگزاری آن معین نمی شود.
شایعات درباره این انتخابات زیاد است از برگزاری جلسات مخفیانه بعضی از کاندیدا با حیدر بهاروند در سازمان لیگ گرفته تا اینکه بعضی از کاندیدا خودشان را در قامت رفیق نزدیک پریچهره معرفی می کنند و حتی با گذاشتن پا،فراتر از آنچه تصور می شود تهدید به عزل و نصب در جاهای مختلف ورزش استان به واسطه این رفاقت می کنند!
آقای پریچهره اول اینکه شما مدیر کل هستید و موظف به پاسخگویی به رسانه ها.اما از روزی که آمده اید مصاحبه جامع و کاملی از شما درباره حیطه اختیارات‌تان،برنامه هایی که دارید و کارهای عقب افتاده مثل برگزاری انتخابات هیات فوتبال ندیده ایم.
دوم اینکه بهتر است حواس تان به نفراتی که خودشان را به شما می چسبانند و به بهانه رفاقت از همین حالا حمایت جنابعالی را در انتخابات پیش رو هیات فوتبال پشت خودشان می دانند باشد.
همه ما می دانیم که موضع اداره کل در انتخابات چه بوده و اگر هم بنا به حمایت از کاندیدای خاصی باشد هرگز هیچ چیز مشخص و رو نخواهد بود.آقای پریچهره  تازه آمده اید و کار زیادی دارید.حواس تان باشد دارند از اسم شما سوءاستفاده می کنند.
 

251 251

نظر شما