شناسهٔ خبر: 42781418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و هزار و یک سوال

حواس وزارت ورزش هست؛ دارند خودشان را گزینه وزارت‌خانه جا می‌زنند!

انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به زودی برگزار خواهد شد که این انتخابات با حواشی زیادی همراه شده است.

صاحب‌خبر -

زاوش محمدی: دوباره انتخابات یک فدراسیون ورزشی و دوباره حاشیه سازی؛باز هم شنیدن شایعه و باز هم دهان به دهان شدن این جمله"قرار است مهندسی شود". در انتخاباتی نیست که این واژه شنیده نشود و این بار هم نقل مجالس خصوصی درباره انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شده که می خواهند مهندسی کنند؟!اما این شایعه تا چه اندازه به حقیقت نزدیک است؟چرا چنین جوی دوباره به راه افتاده و اصلا یک سوال،چرا انتخابات این فدراسیون برگزار نمی شود؟

خودشان را گزینه وزارت ورزش و جوانان می کنند!
طبیعی است.حتی اگر کاندیدا گزینه وزارت خانه نباشند خودشان را گزینه این وزارت خانه معرفی می کنند!فقط کافی است عکسی با وزیر یا معاونش داشته باشند،یا شماره موبایل یکی از آنها را در گوشی خودشان ذخیره داشته باشند،آن وقت است که گوش زمین و زمان را کر می کنند و می گویند:«نظر وزارت ورزش روی ما مثبت است واین را در مجمع خواهید دید!»نکته اینجاست که چرا وزیر ورزش یا مهدی علی‌نژاد معاون او یک بار برای همیشه در این ماجرا ورود نمی کنند و خط قرمزی روی همه این حاشیه ها نمی کشند؟آقای علی نژاد شما که خودتان ورزشی بوده اید بهتر است پاسخ این سوال را بدهید.آیا واقعا گزینه ای دارید و قرار است از کسی حمایت کنید؟احتمالا فیلمی که حسین یارمحمدیان یکی از کاندیدای انتخابات این فدراسیون در فضای مجازی منتشر کرده است را دیده اید.اگر ندیده اید توصیه ما به شما این است که حتما این فیلم را تماشا کنید تا ببینید که فرماندار شهرستان گلپایگان با چه اصراری سعی دارد القا کند که با اصرار وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده است!
قرار است بدنسازان به وزیر نامه بزنند
حاشیه ها تمامی ندارد و بدون شک در این بین کسانی آسیب می بینند و عمر خود را در رشته بدنسازی و پرورش اندام گذاشته اند.آنها که سینه سوخته اند فقط یک درخواست از وزیر ورزش و جوانان دارند؛انتخابات را برگزار کنید.درخواست غیر مقولی نیست و بدون شک تعلل های بیش از اندازه برای برگزاری انتخابات باعث بروز همه این حواشی شده است.

دادن وعده های عجیب در شبکه های مجازی
این هم روش جدیدی است که با گسترده شدن فضای مجازی به یکی از ابزار بعضی از کاندیدای سودجود تبدیل شده است.اخیرا به بدنسازان وعده داده شده که می خواهند کمیته حرفه ای در فدراسیون بدنسازی راه اندازی کنند! کدام کمیته حرفه ای؟در رشته ای که به صورت آماتور در ایران دنبال می شود کاملا مشخص است که این وعده پوچ و بی معنی است.قرار بگیرند چون این فدراسیون ها آماتور هستند و حق هزینه در ورزش حرفه ای را ندارند. این اتفاق قبلا برای نفراتی همچون حسین وفایی در اسنوکر و احسان روزبهانی در بوکس هم رخ داده بود. باید به این نکته هم توجه داشت که در ورزش حرفه ای دوپینگ مجاز است؛ در حالی که در ورزش آماتور تلاش زیادی برای جلوگیری از رخ دادن دوپینگ انجام می شود.
بی اخلاقی نکنید
کاندیدا دست به کار شده اند؛نه برای رای جمع کردن از طریق معمول،بلکه برای جمع آوری رای زطریق تخریب کاندیدا.در آستانه انتخابات جریانی خاص در تلاش هستند تا با انتشار اسنادی باطل علیه یکی از کاندیدا فضا را مسموم کنند.اسنادی که البته در ایام انتخابات قبلی این فدراسیون هم منتشر شده بود.شکی وجود ندارد که این انتخابات هم برگزار می شود و در نهایت باید گفت که اعضای مجمع،خودشان بیشتر از حاشیه سازان می دانند که باید کدام گزینه(بهترین گزینه)را انتخاب کنند.
چه کسانی کاندیدا هستند؟
برابر اعلام شورای تجدید نظرخواهی وزارت ورزش و جوانان اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از لحاظ مدیریتی اعلام شد. آقایان حسین اخلاقی، کمال جوانمرد، یزدان راد، منصور عبدی، محمدرضا کاظمی آشتیانی، سیدرضا میرابوطالبی، عبدالمهدی نصیرزاده، حسین یارمحمدیان 8 داوطلب انتخابات ریاست فدراسیون هستند که توسط کمسیون تطبیق و شورای تجدید نظرخواهی وزارت صلاحیت مدیریتی آنها تایید شده است.
سرمربی تیم ملی بدنیسازی:رییس حتما نباید بدنساز باشد،مدیر باشد و مشکلات را حل کند کافی است

وحید اکبرزاده سرمربی تیم ملی بدنسازی درباره انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام می گوید:«تا جایی که می دانم 18 نفر در ابتدا ثبت نام کرده بودند و حالا ظاهرا این تعداد به هشت نفر رسیده است و احتمالا انتخابات با همین 8 نفر برگزار خواهد شد.»او این را گفت و ادامه داد:«این هشت نفری که درنهایت باقی مانده اند هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند.در هر صورت ما به دنبال این هستیم مدیری انتخاب شود که واقعا مدیر باشد.نیازی نیست حتما بدنسازی کار کرده باشد.سوابق مدیریتی داشته باشد و بتواند مشکلات ما به خصوص مشکلات مالی را حل کند قطعا بهترین گزینه است. ما از مدیر و رییس جدید انتظار داریم به اندازه کافی انرژی داشته باشد و در بحث هایی که مطرح کردم گره گشا باشد.»

256 251

نظر شما