شناسهٔ خبر: 43655237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تست کرونای کمانداران ملی پوش منفی شد

پس از منفی بودن تست کرونای کمانداران و کادرفنی تیم ملی تیراندازی با کمان در دو ماده کامپوند و ریکرو، اردوهای ابن دو تیم به صورت رسمی از امروز در تهران آغاز شد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، پس از منفی بودن تست کمانداران و کادرفنی، اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در دو ماده کامپوند و ریکرو و با حضور تمامی کمانداران به صورت رسمی از امروز در تهران آغاز شد.

مشکل خوابگاه برای مردان و زنان کشورمان با تدبیر فدراسیون حل شده و اردو با نفرات کامل برگزار خواهد شد. قرار است این اردو تا ۲۲ آبان ماه ادامه داشته باشد.

نفرات دعوت شده در ماده کامپوند:

محمد صالح پالیزبان، گیسا بایبوردی و آرزو طاهریان از تهران، کیارش فرزان و آرمین پاکزاد از البرز، دانیال حیدرزاده از چهارمحال بختیاری، هادی نوری از اصفهان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی، فاطمه عزیزی از زنجان

سرمربی: اسماعیل عبادی

نفرات دعوت شده در ماده ریکرو:

محمد صادق کبودانی و پارمیدا قاسمی از تهران، شیوا شجاع مهر، میلاد وزیری و صادق اشرفی از آذربایجان شرقی، امین پیرعلی، امیر یزدانی (انتخاب سرمربی)، رویا نوریان (انتخاب سرمربی) از اصفهان، سوگند رحمانی از کیش، زهرا نعمتی از کرمان

سرمربی: مجید میررحیمی

مدیر تیم‌های ملی: امید نجاری

انتهای پیام/

نظر شما