شناسهٔ خبر: 43653450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منفی شدن تست کرونای کمانداران و آغاز سومین اردوی آماده‌سازی

تهران - ایرنا- تست کرونای ۱۹ ملی‌پوش تیم‌های تیراندازی با کمان (ریکرو وکامپوند) که خود را برای حضور در جام جهانی سال ۲۰۲۱ آماده می‌کنند منفی اعلام شد و تمرینات آنان از امروز (شنبه) زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، با اعلام «مجید میررحیمی» سرمربی تیم ریکرو، اردوی تیم ملی تا پایان آبان ماه ادامه دارد و اردوی بعدی در یکی از استان‌های گرمسیری کشور برگزار می‌شود.

محمد صالح پالیزبان، گیسا بایبوردی و آرزو طاهریان از تهران، کیارش فرزان و آرمین پاکزاد از البرز، دانیال حیدرزاده از چهارمحال بختیاری، هادی نوری از اصفهان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی، فاطمه عزیزی از زنجان نفرات دعوت شده به تیم ملی کامپوند هستند و تمرینات خود را زیر نظر اسماعیل عبادی سرمربی این تیم دنبال می‌کنند.

زهرا نعمتی از کرمان، سوگند رحمانی از کیش، محمد صادق کبودانی و پارمیدا قاسمی از تهران، شیوا شجاع مهر، میلاد وزیری و صادق اشرفی از آذربایجان شرقی، امین پیرعلی، امیر یزدانی و رویا نوریان نفرات دعوت شده به اردو در رشته ریکرور هستند.

با هماهنگی فدراسیون‌های تیراندازی با کمان و فدراسیون تیراندازی، مشکل خوابگاه برای کمانداران  کشورمان حل شده و از خوابگاه تیراندازان استفاده خواهند کرد.

نظر شما