شناسهٔ خبر: 43602070 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ابلاغ اینترنتی ۸۵ درصد از اوراق قضایی در استان گلستان

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به آمار ۸۵ درصدی ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی در استان گلستان گفت: امسال فقط در هفت ماهه در مصرف یک میلیون و ۳۴۴ هزار برگه کاغذ صرفه جویی شده است. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به آمار ۸۵ درصدی ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی در استان گلستان عنوان کرد: مراجعان به دادگستری‌ها موظفند در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری‌ها در سامانه‌ی ثنا ثبت نام کنند.

رییس کل دادگستری استان گلستان افزود: ابلاغ الکترونیک به منظور حفظ حریم خصوصی افراد اجرا می‌شود و یکی از گام‌های اثرگذار برای بیشتر کردن سرعت رسیدگی به پرونده هاست و امیدواریم مردم با سعه‌ی صدر دستگاه قضایی استان گلستان را برای تحقق این هدف همراهی کنند.
 
بیشتر بخوانید:
وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، امسال ابلاغ اینترنتی اوارق قضایی در گلستان به ۸۵ درصد رسید که سه درصد بیشتر از پارسال است.

هاشمیان با اشاره به اینکه پیش از این و در شیوه سنتی ابلاغ، سالانه بیش از دو میلیون برگ اوراق قضایی در محاکم استان گلستان چاپ می‌شد، اظهار کرد: امسال فقط در هفت ماهه در مصرف یک میلیون و ۳۴۴ هزار برگه کاغذ صرفه جویی شده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: این طرح به جای فرستادن اوراق قضایی شامل ابلاغیه و احضاریه به منزل و محل کار افراد، این اوراق از طریق اینترنت برای آن‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما