شناسهٔ خبر: 43595793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتباط آنلاین ۲۱ دستگاه مرتبط با تولید در استان سمنان برقرار شد

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: راه‌اندازی مرکز فوریت رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی در استان سمنان راهکاری مناسب برای رفع مشکلات حوزه تولید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا شریفی نژاد در مراسم افتتاح و راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی استان سمنان اظهار داشت: رونق تولید و تحقق اهداف موردنظر در این بخش مستلزم شناسایی و حل‌وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی است.

وی افزود: از امروز استان سمنان نیز با راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی در زمره استان‌هایی قرار گرفت که به صورت برخط و آنلاین مشکلات حوزه صنعت و تولید را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و نسبت به رفع آنها سریعاً وارد عمل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: اقدام واکنش سریع نسبت به رفع و حل‌وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی از مهم‌ترین اهدافی است که با راه‌اندازی این مرکز دنبال می‌شود.

شریفی نژاد از دیگر اهداف راه‌اندازی این مرکز را حل بی‌وقفه مشکلات تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع استان سمنان در کمترین زمان ممکن عنوان کرد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز، 21 دستگاه مرتبط با امر تولید در استان سمنان با یکدیگر ارتباط آنلاین و شبانه‌روزی خواهند داشت و به صورت برخط مشکلات واحد‌های صنعتی را رصد می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: کوتاهی هیچ‌یک از دستگاه‌های مرتبط با امر تولید و رسیدگی به مسائل این حوزه در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان سمنان پذیرفته نمی‌شود.

شریفی نژاد اظهار داشت: باید در حمایت از واحد‌های تولیدی استان سمنان تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بانک‌های عامل و حتی بانک‌های خصوصی از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه در استان سمنان نرخ بیکاری نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است و این روند باید همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما