شناسهٔ خبر: 43589205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح طرح توسعه کارخانه تولید کنسانتره با ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ نفر + تصاویر

در جریان سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان گیلان، طرح توسعه شرکت گلدشت افشره در رودسر با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صبح امروز با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسلان زارع استاندار گیلان، فرماندار و سایر مقامات استانی و محلی، طرح توسعه شرکت تولید کنسانتره و رب گلدشت افشره در رحیم‌آباد رودسر و با سرمایه‌گذاری 10 میلیاردتومانی ستاد اجرایی افتتاح شد.

محمد مخبر در حاشیه بازدید از این کارخانه و بازدید از نمایشگاه مشاغل اشتغال‌محور بنیاد برکت گفت: در استان گیلان محصولات کشاورزی بسیار با کیفیتی کشت شده که باید از این محصولات حمایت و به برندسازی آنان کمک کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اذعان به اینکه صنایع دستی یکی از مهمترین محصولات تولید شده در روستاهای گیلان است، تصریح کرد: محصولات صنایع دستی تولید شده در استان گیلان یک برند کشوری بوده و‌ از این ویژگی و برند باید نهایت بهره را برد زیرا کمک به اشتغال روستایی از طریق پرداخت تسهیلات مانع از مهاجرت مردم از روستا به شهر می‌شود.

وی افزود: مهمترین برنامه ستاد اجرایی فرمان امام برای امسال، ایجاد  300 هزار شغل در کشور است که 200 هزار شغل توسط بنیاد برکت و مابقی توسط شرکت‌های دانش بنیان ایجاد میشود.

مخبر خاطرنشان کرد: عصرامروز تفاهمنامه‌ای با استانداری گیلان امضا خواهیم کرد که براساس آن 60 هزار شغل جدید در استان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است شرکت گلدشت در زمینه تولید و فرآوری کنسانتره مرکبات ( پرتقال ، لیموترش ، گریپ فروت ، نارنگی ) ، پرک پرتقال ، پرک نارنگی ، روغن پوست پرتقال ، پوره سیب ، پوره کیوی ، پوره هلو و رب گوجه فرنگی به صورت فله‌ای فعالیت می‌کند که طرح توسعه این کارخانه با سرمایه‌گذاری 270 میلیارد ریالی امروز به بهره برداری رسید و برای 500 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

همچنین در بخش دیگری از این سفر استانی، با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ‌، استاندار گیلان و امام جمعه کوچصفهان، مدرسه 12 کلاسه برکت شهید باهنر در روستای لاله‌دشت کوچصفهان با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان و‌ با ظرفیت 183 دانش آموز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

با دستور محمد مخبر، بطور همزمان 51 پروژه عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت نیز افتتاح و توزیع 150 سری جهیزیه، 30هزار اقلام بهداشتی و‌ 11 هزار بسته نوشته افزار در مناطق محروم استان توسط بنیاد احسان آغاز شد.

ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام , ستاد اجرایی فرمان امام ,

انتهای پیام/

نظر شما