شناسهٔ خبر: 43593934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار آستارا: ۱۳ آبان با تجمع تشکل‌های دانش‌آموزی گرامی داشته می‌شود

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: آئین ۱۳ آبان با تجمع دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج، شورای دانش‌آموزی و کانون هلال‌احمر مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی در چهارراه مصلی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان در فرمانداری آستارا افزود: تجمع تشکل های دانش آموزی ساعت ۱۰ صبح برگزار و پیش از آن زنگ استکبارستیزی در یکی از مدارس نواخته خواهد شد و نمایشگاه روزنامه دیواری و پوستر استکبارستیزی و معرفی ویژگی نسل جوان انقلابی با مشارکت سپاه در میدان رو به روی فرمانداری دایر خواهد شد.

وی بیان کرد: از ظرفیت فضای مجازی و پیام رسان های داخلی برای برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان با محوریت ۱۳ آبان استفاده شود و مشارکت آموزش و پرورش پررنگ باشد.

فرماندار آستارا ادامه داد: دشمن برای توقف مسیر نورانی انقلاب اسلامی در درازمدت برنامه ریزی کرده است و در مقابل آنها، ۱۳ آبان را با برگزاری تجمع استکبارستیزی گرامی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و راه اندازی کاروان خودرویی با پخش سرودهای حماسی و شعارهای استکبارستیزی در دستور کار است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فریاد ملت ایران علیه مستکبران عالم است و در آن روز، دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر و توطئه های شوم آنها را آشکار کردند. 

وی یادآور شد: سخنرانی، قرائت قطع نامه، سرود و آتش زدن آدمک و پرچم استکبار از برنامه های پیش بینی شده در تجمع ۱۳ آبان در شهرستان آستاراست. 

شیوع ویروس کرونا سبب لغو یا محدودیت اجتماعات مردمی در همه کشورها شده است و راهپیمایی ها نیز به صورت تجمع محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کووید ۱۹ اجرا می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. 

نظر شما