شناسهٔ خبر: 43595637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار بندر آستارا خبر داد:

برگزاری تجمع تشکل های دانش آموزی در بندر آستارا

صابر از برگزاری تجمع تشکل های دانش آموزی در بندر آستارا همزمان با یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(سه شنبه، ۶ آبان) در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله ۱۳ آبان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: تبعيد حضرت امام خمینی(ره) به تركيه در سال ۴۳، شهادت دانش‌آموزان بی‌گناه توسط رژيم شاهنشاهی در سال ۵۷ و تسخير لانه جاسوسی آمريكا به دست دانشجويان در سال ۵۸ از جمله وقایع یوم الله ۱۳ آبان است.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه آمریکا نماد استکبار و استعمار است، افزود: سفارت آمریکا مرکز جاسوسی از کشور ما بود که در ۱۳ آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد.

 

وی با بیان اینکه جبهه استکبار جهانی هر روز علیه ما توطئه دارد، گفت: باید نسبت به توطئه های آنان هوشیار بوده و همانند گذشته نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

صابر با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشورمان،تصریح کرد: فرهنگ استکبارستیزی باید در بین جوانان نهادینه شود.

 

وی از نواخته شدن زنگ استکبار در یکی از مدارس بندر آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: تجمع تشکل های دانش آموزی آستارا همزمان با یوم الله ۱۳ آبان راس ساعت ۱۰ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چهارراه مصلی برگزار می شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا اضافه کرد: سخنرانی، قرائت قطع نامه، سرود و آتش زدن آدمک و پرچم استکبار جهانی از برنامه های پیش بینی شده برای تجمع یوم الله ۱۳ آبان در بندر آستاراست.

 

صابر برگزاری نمایشگاه روزنامه دیواری و پوستر با موضوع استکبار ستیزی در میدان روبروی فرمانداری، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دانش آموز را از دیگر برنامه های پیش بینی شده یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان آستارا برشمرد.

 

فرماندار بندر آستارا از راه اندازی کاروان خودرویی با پخش شعارهای استکبارستیزی و سرودهای حماسی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: از ظرفیت مجازی و پیام رسان های داخلی برای برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان بهره گرفته شود.

پایان پیام/163

نظر شما