شناسهٔ خبر: 43558663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جرم و جنایت

قتل زن ایرانی و پسر خاله‌اش توسط مرد افغانی/ قاتل: قربانی توطئه پسرخوانده‌ام شدم!

مرد افغانستانی در حالی به اتهام قتل زن ایرانی و پسر خاله اش دستگیر شده که در تحقیقات منکر است و ادعا می کند قربانی دسیسه پسر خوانده اش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران، مدتی قبل پسر ۱۹ ساله ای به دادسرای امور جنایی تهران رفت تا راز دو جنایتی را آشکار کند که ادعا دارد ناپدری اش آن را مرتکب شده است. وی بیان کرد:ناپدری ام، عبدالله که پسر عمویم هم هست دو قتل مرتکب شده و الان هم به ایران آمده است. 

اولین قتلی که مرتکب شد حدود ۸ سال پیش بود من آن هنگام بچه بودم و از اطرافیان شنیدم که عبدالله در یک مصالح فروشی در بلوار کاشانی تهران کار می کرده و علی الظاهر یکی از مشتریان مغازه را که یک زن بوده به خاطر سرقت طلاهایش کشته است و بعد به افغانستان بازگشته تا دستگیر نشود. 

پس از مرگ پدرم او اجبار با مادرم ازدواج کرد، تا این که در سال ۹۷ یک روز که داشت مادرم را کتک می زد من و برادرم با او درگیر شدیم. او دست به اسلحه شد و می خواست به برادرم تیراندازی کند، اما تیرش خطا رفت و به پسر خاله اش امید برخورد کرد و کشته شد. او که خیلی ترسیده بود و می دانست بزودی دستگیر می شود، افغانستان را ترک کرد و قاچاقی به ایران آمد.

فرار مجدد به کشور ایران

پسر افغانستانی خاطرنشان کرد:پس از قتل دوم دیگر خبری از عبدالله نداشتم تا این که از طریق همولایتی هایم با خبر شدم او بعنوان نگهبان در یک مرکز تجاری سرگرم به کار است. برای این که خاطرجمع شوم او خود عبدالله است، به ایران آمدم و به صورت پنهانی به محلی که آدرس آن را به من داده بودم رفتم. او را از دور دیدم و مطمئن شدم که در آنجا مشغول به کار است.

به دنبال گفته های پسر جوان، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور دستگیری عبدالله را صادر کرد. مرد ۵۰ ساله در تحقيقات نخست منکر جنایات شد و گفت:واقعاً نمی دانم چه کسی پسر خاله ام را به قتل رسانده، من از دیگران شنیدم که او در یک درگیری کشته شده است؛ ماجرای قتل زن ایرانی را هم قبول ندارم. من یک بار ازدواج کردم و مادر نظیف همسر دومم است، قبلاً هم مشروب می خوردم و سه سالی هم تریاک مصرف می کردم، اما تنها خلافی که مرتکب شده ام همین است.

او افزود :من هیچ قتلی مرتکب نشده ام. زمانی که عمویم فوت کرد من با همسرش، ازدواج کردم اما پسرش نظیف از من کینه به دل گرفت. بخاطر همین کینه چنین ادعایی را مطرح کرده است. تمام این ادعاها پاپوشی برای من بوده تا از من انتقام گرفته شود. بازپرس ساسان غلامی دستور انتقال مرد افغانستانی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و هم چنین دستور تحقیقات از سوی پلیس بین الملل در رابطه با قتل پسر خاله او را صادر کرد. همینطور بازپرس جنایی دستور داد تا پرونده قتل زن ایرانی در ۸ سال قبل را مورد بررسی قرار دهند تا معلوم شود آیا چنین قتلی رخ داده است یا خیر.

نظر شما