شناسهٔ خبر: 43554198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در لیگ برتر بسکتبال؛

شیمیدر قم به مصاف نیروی زمینی تهران می رود

تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین دیدار از فصل جدید پیکار‌های لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی تهران می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، شیمیدر قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دو بازی متوالی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه انجام می‌دهد.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم در آغاز مسیر پر پیچ و خم قهرمانی لیگ امسال، نخستین بازی خود را عصر روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه در مقابل تیم نیروی زمینی تهران انجام می‌دهند و دومین مسابقه آن‌ها برابر تیم آینده‌سازان تهران برای روز سه‌شنبه بیستم آبان برنامه‌ریزی شده است، اما هنوز برنامه سایر بازی‌ها به واسطه حضور تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا اعلام نشده است.

در این لیگ که با حضور ۱۶ تیم در در گروه هشت تیمی برگزار می‌شود، شیمیدر قم با هدایت مصطفی هاشمی و سرپرستی هادی عامری به میدان می‌رود، تیمی که با توجه به نحوه فعالیت در بازار نقل و انتقالات امسال نسبت به فصل گذشته کاملا تغییر کرده، اما همچنان چهره یک مدعی قهرمانی را  حفظ کرده است.

نماینده بسکتبال استان قم که از هفته پایانی شهریور ماه استارت تمرینات خود را زده است، این روز‌ها در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کند تا در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفانی همچون مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰)، آینده‌سازان تهران و نیروی زمینی رقابت کند.

این در حالی است که تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و مس رفسنجان در گروه دوم مقدماتی حضور دارند و بازی‌های امسال با توجه به انگیزه بازیکنان برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به المپیک توکیو در اوج هیجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ش

نظر شما