شناسهٔ خبر: 66627940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد

بندرعباس - ایرنا –تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با کسب نتیجه یک بر صفر و پیروزی مقابل تیم شهرداری بندرعباس آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد، شاگردان مجتبی ذاکری در تیم شهرداری بندرعباس دراین دیدار یک بازی قابل قبول دربرابر گلساپوش یزد را به نمایش گذاشتند و در طول بازی پابه پای حریف پیش رفتند و در نیمه اول ودوم بارها تا فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما دروازه بان گلسا پوش مانع بزرگی برای نتیجه گرفتن تیم شهرداری بود.

در وقت سوم و در دقیقه ۳۲ محمد معصومی زاده ملی پوش گلساپوش یزد از توپ برگشتی در جلو دروازه شهرداری بندرعباس به خوبی استفاده کرد وتنها گل تیمش را به ثمر رساند تا تیم گلسا پوش یزد هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی را با پیروزی به پایان برساند.

البته شهرداری بندرعباس در این فصل بازیکن ملی پوش جذب نکرده است ولی تلاش کرده بر اساس نیاز تیم و اولویت بومی گرایی، تیمی را روانه لیگ کند که از اعتبار فوتبال ساحلی بندرعباس دفاع نماید.

شهرداری بندرعباس در فصل گذشته در رتبه هشتم در لیگ به کار خود پایان داد و هر چقدر بتواند خود را در انتهای لیگ بالا بکشد برای این تیم پیشرفت محسوب خواهد شد.

شهرداری بندرعباس چهار دیدار سنگین در چهار هفته ابتدایی را پیش رو دارد که سه تیم آن از جمله گلساپوش یزد مدعی قهرمانی هستند.

نظر شما