شناسهٔ خبر: 43542882 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان نظام پزشکی | لینک خبر

داوران کرونا به روایت رادیو و تلویزیون معرفی شدند

دکتر امیر صدری

امیدواریم با ثبت گوشه‌ای از فعالیت های متعدد هنرمندان، کارشناسان و برنامه سازان در همه گیری کرونا در قالب رویداد ملی کرونا روایت و معرفی این خدمات قدران تلاش های اصحاب رسانه در رادیو تلویزون باشیم و بتوانیم بستری مناسب برای ارتقای این فعالیت ها فراهم کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کروناروایت، صبح روز پنج‌شنبه اول آبان، در جلسه‌ای در سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران داوران بخش «کرونا به روایت رادیو و تلویزیون» رویداد ملی کرونا روایت معرفی شدند.

این جلسه با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی ریاست سازمان نظام پزشکی، دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور پارلمانی سازمان، دکتر علی تاجرنیا معاون توسعه و پشتیبانی سازمان و دکتر محمدکیاسالار دبیر کروناروایت و نیز علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و داوران منتخب برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر ظفرقندی با تشکر از داورانی که حضور در این رویداد ملی را پذیرفته اند به تشریح ابعاد گوناگون بیماری کرونا پرداخت و اشاره کرد که از دست دادن هر هموطن در مقابله با این ویروس ضایعه ای جبران ناپذیر است. ریاست سازمان نظام پزشکی با اشاره به ابعاد حماسی و جنبه‌های ایثار و فداکاری کلیه پزشکان و اعضای کادر درمان اهمیت رویداد کرونا روایت را در ثبت و مستندسازی و ماندگار کردن تا حد ممکن این لحظات حماسی دانستند و از زحمات کلیه دست اندرکاران این رویداد تشکر کردند.

در ادامه دکتر مسعود حبیبی معاونت اجتماعی و امور پارلمانی سازمان هم در سخنانی گفت: نقش سازمان صداوسیما در مقابله با بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و در این خصوص فعالیت های بسیاری انجام پذیرفته است و حتی در لحظات تحویل سال نو و ایام تعطیلات نوروز شاهد بودیم برنامه سازان و حتی خود مدیر شبکه سلامت سیما بطور مستمر در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور داشتند و در جهت آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می‌کردند. امیدواریم با ثبت گوشه‌ای از فعالیت های متعدد هنرمندان، کارشناسان و برنامه سازان در همه گیری کرونا در قالب رویداد ملی کرونا روایت و معرفی این خدمات قدران تلاش های اصحاب رسانه در رادیو تلویزون باشیم و بتوانیم بستری مناسب برای ارتقای این فعالیت ها فراهم کنیم.

در ادامه داوران بخش‌های تلویزیون و رادیوی این بخش به شرح زیر معرفی شدند:

- کرونا به روایت تلویزیون:

محمدرضا شهیدی‌فر (مجری و تهیه‌کننده)، دکتر عاطفه میرسیدی (سردبیر اخبار علمی تلویزیون) و رضا درمیشیان (کارگردان و تهیه‌کننده).

- کرونا به روایت رادیو:

فریبرز گلبن، احمد طبعی و نجیبه معصوم‌زاده (هرسه، از سردبیران و برنامه‌سازان پیشکسوت رادیو).

پس از معارفه داوران این دو بخش، آنان با توافق درباره معیارهای لازم داوری آثار، نخستین جلسه داوری خود را تشکیل دادند و فرایند داوری آثار منتخب کروناروایت در بخش رادیو و تلویزیون را آغاز کردند.

 

نظر شما