شناسهٔ خبر: 43532391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

1500 بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند در استان مرکزی توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در قالب اجرای طرح رواق همدلی، هزار و 500 بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند در استان مرکزی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در قالب اجرای طرح رواق همدلی، هزار و ۵۰۰ بسته گوشت با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان شناسایی شدند، افزود: کانون‌های مساجد استان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی که دارند در کمک به خانواده‌های نیازمند هم پیشتاز  هستند به طوری که از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بسته‌های مواد غذایی را با کمک خیران تدارک دیده و در بین این خانواده‌ها توزیع می‌کنند.

ذوالفقاری گفت: یک هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی در قالب گوشت قربانی همراه با بسته‌های تبرکی حرم امام رضا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با همکاری برنامه سمت خدا از شبکه سوم سیما در بین خانواده‌های نیازمند و محرومین توزیع شد.

وی بیان کرد: مرحله اول این طرح در راستای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا به نحو شایسته ای در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، هماهنگی لازم را با تمامی مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای اجرای مرحله دوم طرح توزیع گوشت قربانی  به عمل آورد.

ذوالفقاری افزود: هم زمان با ماه مبارک رمضان  نیز در راستای ترویج فرهنگ نذر و اطعام روزه داران نیازمند و سلامتی در ظهور حضرت ولیعصر(عج) و سلامتی مردم ایران با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) استان قم، مبلغی برای ذبح گوسفند و قربانی و تقسیم آن بین خانواده‌های نیازمند حاشیه نشین در 10 مسجد اراک جمع آوری شد.

وی ادامه داد: این کار خیر با حمایت شبکه رادیویی معارف و خیرین کانون فرهنگی هنری وموسسه حضرت خدیجه قم و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و خیرین محلی انجام و گوشت‌های قربانی به منظور اطعام نیازمندان مناطق حاشیه نشین اراک توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از خیرین به ویژه خیرین برنامه رادیویی معارف و کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم به دلیل کمک و حمایت‌های خالصانه از مردم محروم و نیازمند و به دلیل خدمت خاضعانه به محرومین و نیازمندان تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما