شناسهٔ خبر: 43531196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«کمک مؤمنانه» در زیرکوه| از کمک میلیاردی مردم تا اعطای ۶۰ فقره وام قرض‌الحسنه

فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین در راستای اجرای این طرح، گفت: در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 400 میلیون تومان و طی مرحله دوم گام دوم «کمک مؤمنانه» مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع‌آوری شد.

صاحب‌خبر -

محسن کاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در زیرکوه با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه»، اظهار داشت: فرمایشات ایشان سبب شد تا همه از نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مستضعفان گرفته تا ارتش و سپاه و اوقاف برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا پای کار بیایند.

در این طرح به وسیله نهادهای حمایتی شهرستان نیازمندان، اقشار کم‌درآمد و افراد بیکار شده در جریان کرونا شناسایی شدند

 

وی با اشاره به ضرورت شناسایی دقیق نیازمندان، بیان داشت: در این طرح به وسیله نهادهای حمایتی شهرستان نیازمندان، اقشار کم‌درآمد و افراد بیکار شده در جریان کرونا شناسایی شده‌اند.

فرمانده سپاه زیرکوه مطرح کرد: رزمایش «کمک مؤمنانه» به دستور رهبر معظم انقلاب و با هدف یاری‌رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در شهرستان زیرکوه برگزار شد.

کاری با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین در راستای اجرای این طرح، عنوان کرد: در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 400 میلیون تومان و طی مرحله دوم گام دوم «کمک مؤمنانه» مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع‌آوری شد.

طی مرحله سوم گام دوم رزمایش 100 بسته معیشتی و 300 بسته بهداشتی دربین نیازمندان این شهرستان توزیع شد

 

وی با تأکید بر اینکه با همدلی و مشارکت همه‌جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند، تصریح کرد: طی مرحله سوم گام دوم رزمایش 100 بسته معیشتی و 300 بسته بهداشتی دربین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه زیرکوه از اعطای 60 فقره وام قرض‌الحسنه (2 تا 5 میلیون تومان) به متقاضیان نیازمند خبر داد و اضافه کرد: همچنین 200 کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان در زیرکوه توزیع شد به‌گونه‌ای که در مجموع طی اجرای این مرحله از رزمایش اعتباری بالغ بر 425 میلیون تومان هزینه شده است.

کاری با اشاره به اینکه کرونا مشکلات اقتصادی عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا یک مرحله دیگر از رزمایش «کمک مؤمنانه » را در 17 ربیع‌الاول در شهرستان زیرکوه اجرایی کنیم.

انتهای پیام/3403/ح/ی

نظر شما