شناسهٔ خبر: 43523011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادینسون کاوانی: دیدار با تیاگو سیلوا در بازی مقابل چلسی فوق العاده خواهد بود

شایان حاتمی

ستاره اروگوئه شیاطین سرخ می گوید قرار گرفتن در مقابل تیاگو سیلوا، کار سخت و پیچیده ایست.

صاحب‌خبر -

ادینسون کاوانی، مهاجم جدید منچستریونایتد انتظار دارد فردا (24 اکتبر) در دیدار مقابل چلسی از هفته ششم لیگ برتر، برای اولین بار با پیراهن شیاطین سرخ، بازی کند. 

به گزارش طرفداری، منچستریونایتد در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی، ادینسون کاوانی را طی انتقالی آزاد به خدمت گرفت. ستاره جدید شیاطین سرخ که پس از هفت سال حضور در پاری سن ژرمن، از این تیم جدا شد، به دلیل دستورالعمل های موجود برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در انگلستان، به مدت 14 روز در قرنطینه بود و به همین منظور هنوز نتوانسته است برای تیم جدیدش به میدان برود. تیاگو سیلوا، دیگر هم تیمی کاوانی در پاری سن ژرمن، دیگر بازیکن با تجربه ای بود که پس از 8 فصل حضور در باشگاه فرانسوی، از این تیم جدا شد و با انتقالی آزاد به چلسی پیوست. بدین ترتیب دیدار منچستریونایتد در مقابل چلسی از هفته ششم لیگ برتر انگلستان، می تواند دو هم تیمی سابق را این بار در مقابل هم قرار دهد. کاوانی اما در خصوص دیدار با تیاگو سیلوا، اینبار در قامت رقیب، گفت: 

دیدار با او در زمین فوق العاده خواهد بود. تیاگو (سیلوا) بسیار حرفه ایست چرا که در تمرینات تیم و حتی هنگام گرم کردن پیش از آغاز بازی، به سختی تلاش می کند و از این رو قرار گرفتن در مقابل او آسان نخواهد بود. بازی در مقابل او پیچیده است چرا که تیاگو مدافعی بسیار خوب و فوتبالیستی فوق العاده است. با این حال، این اتفاق هنوز هم تجربه بزرگی محسوب خواهد شد. 

گفتنی است اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش در مقابل چلسی، به آماده بودن ادینسون کاوانی برای دیدار مقابل چلسی، اشاره کرده بود و اینطور که به نظر می رسد مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ فردا، اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام خواهد داد. 

همچنین بخوانید:

نظر شما