شناسهٔ خبر: 43503304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون استاندار مازندران خبر داد

پرداخت ۴۳۴ میلیارد تومان وام کرونایی به ۱۷ هزار کارگاه آسیب دیده در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۱۷ هزار کارگاه آسیب دیده در استان بیش از ۴۳۴ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونایی دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سه ماه اول امسال ۴۴.۱ درصد بوده و نرخ بیکاری نیز در سال جاری ۶.۲ درصد تقلیل داشت.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ارائه شده در حوزه های مختلف و هدایت منابع بانکی به سمت تولید از ارائه بیش از چهار هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد و گفت: این تسهیلات توسط ۱۴ بانک دولتی به ۷۷ هزار و ۴۵۷ متقاضی پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه ۷۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره بودجه ای پرداخت شده است، افزود: از محل بسته رونق تولید به ۲۶۲ پروژه به مبلغ ۸۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

خیران پور به تسهیلات بخش بند ب تبصره ۱۶ اشاره و اضافه کرد: در این بخش به ۴ هزار و ۹۶۷ طرح ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات در سال قبل پرداخت شد و امسال نیز ۲۷۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به طرح های اشتغال روستایی اظهار داشت: ۳ هزار و ۸۷۰ طرح با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان انجام شده است و از محل بانک سینا نیز ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

خیریان پور یادآور شد: برای جبران خسارت کرونا ۳۰۰ دستگاه نشاکار در استان خریداری شد و ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

وی میزان تسهیلات کرونایی را تاکنون بیش از ۴۳۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بیش از ۱۷ هزار کارگاه از این تسهیلات بهره مند شدند.

نظر شما