شناسهٔ خبر: 43477867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان:

توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع در زنجان وجود دارد

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه استان توان تولید روغن مایع را دارد، گفت: یک واحد تولیدی استان ظرفیت و توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع را در سال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا زنجان در محل استانداری، برلزوم نظارت از واحدهای صنفی و خدماتی در استان تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن وتجارت با همکاری اصناف و تعزیرات حکومتی بازرسی از اصناف را به دقت مورد توجه قرار دهند. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید ماسک به خودکفایی رسیده است، اظهار کرد: این استان درخصوص ماسک اشباع شده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی نیست، گفت: مرغ در استان با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود و نسبت به سایر استان‌ها چهار هزار تومان اختلاف قیمت دارد. 

حقیقی با بیان اینکه واحد تولیدی روغن نباتی جهان درزمینه تولید روغن مایع توانایی دارد، ابراز کرد: این واحد تولیدی ظرفیت و توان تولید ۲۰۰ هزار تن روغن مایع را در سال دارد. 

وی با بیان اینکه زنجان درخصوص گندم تا دو سال آینده مشکلی ندارد، افزود: این استان در تولید گندم خودکفا بوده و به اندازه کافی ذخیره شده است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از واحدهای صنفی و خدماتی استان پایین آمده است، تاکید کرد: باید علت کاهش رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مورد توجه و بررسی قرار گیرد. 

حقیقی یادآور شد: صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص فرهنگ سازی زدن ماسک و آموزش‌های پیشگیری از کرونا در استان اقدامات خوبی را انجام دادند.

نظر شما